Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 16.12.2018 17:39

Vastaa viestiin  [ 68 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Autohullujen epikriisit - Esittelethän itsesi 
Kirjoittaja Viesti
Valvoja

PSN-nick: plusmiinusnolla
Viesti Re: Autohullujen epikriisit - Esittelethän itsesi
FinnRacer99 kirjoitti:
Tarina alkaa Kouvostoliiton pienestä kyläpahasesta nimeltä Myllykoski. Sinne syntyi vuonna 1999, 7.6. Teemu-niminen poika.

No mitäs helevettiä? Itsehän synnyin samaan kyläpahaseen 14 vuotta aiemmin :) Enkä kovin kauaksi ole päässyt vieläkään. RIP Anjalankoski - nevö föget!

20.01.2016 16:30
Profiili

PSN-nick: FinnRacer99
Ajotaitoisuuden keskittymä on siis Kouvolalaisessa 3000 asukkaan peräkylässä ;) täältä ponnistetaan maailmalle !

20.01.2016 20:43
Profiili
Valvoja

PSN-nick: plusmiinusnolla
FinnRacer99 kirjoitti:
Ajotaitoisuuden keskittymä on siis Kouvolalaisessa 3000 asukkaan peräkylässä ;) täältä ponnistetaan maailmalle !

Kyllä. MYPAa ei enää ole, mutta onneksi on me. Myllykoski on seuraava Martinlaakso.

20.01.2016 22:05
Profiili

PSN-nick: hiphei_finland
Herää kysymys,ett onkoha +-0 ja Finnracer veljeksiä..sen verran nopeeta verta virtaa suonis,ettei pikku kylästä voi muuten tulla kahta noin kovaa kuskia. :lol:

20.01.2016 22:51
Profiili
VIP

Kaippa minunkin on esiteltävä itseni, kun huomasin sisusvoiman porilaisuuden ja itse parhaillaan otan suht lähellä aurinkoa vaunualueellamme, eli Kokemäellä.
Varsinaisesti asustelen Tarvasjoella, eli Turun lähellä. Nykyisin virallisesti kuulutaan Lietoon, mutta mulle Tarvasjoki on Tarvasjoki. Kotikunta lapsesta asti.

Ikää noin 2kuukautta yli 30v.
Juuri 7v täyttävä tyttö ja 4,5v poika.
Vaimokin löytyy. :)

Töissä olen Soneralla meidän tiimin sisäisenä asiantuntijana pohtimassa hankalia tapauksia ja niiden ratkaisuja.

Oikean elämän autoja on ollut noin 20kpl, joista noin puolet jenkkejä. Sit olen henkeen ja vereen myös Saabisti. Nykyisin perheen tarpeet menee edelle ja autona on Citroën Grand C4 Picasso, eli 7 paikkainen dieselautomaatti perheauto.

Pelimaailmassa olen ollut ties millä nimillä aikojen saatossa, mutta viimeisen 10v aikana on vakiintunut nickiksi Omenanraato, monet kutsuu Ompuksi, itse kutsun raadoksi.

C64 oli ensimmäinen pelikone, mutta kyllä ne parhaimmat muistot on 90-luvun alusta kun kaikilla oli nintendot, mulla oli Sega.

Kun muut osti ps1:n, mulla oli N64. Kun ps2 tuli, ostin xboxin.

Eli olen ollut aina se valtavirrasta poikkeava, paitsi nyt PS3:n kun aikanaan ostin puhtaasti rattituen vuoksi, niin oli ps4 luonnollinen jatkumo.

2000-luvun molemminpuolin pelailin pc:llä. CS:ää lähes vakavissaan 6v putkeen sieltä ekoista betoista alkaen.

90-luvun konsoleilla jalkapallo, jääkiekko ja tasohyppelyt oli niitä joita pelailin ja arcade ajopelit.
Pc:llä sitten hankin ekan ratin ja siirryin simuihin. Pc maailman lopetin jo joskus 2005 tms ja samalla loppui toviksi ajopelit ja pelaaminen kokonaan.

2009 ostin PS3;n tupareita varten (singstar ja rockband jne). Siitä innostuin sitten änäriä ja fifaa pelaamaan taas ja sit oli menoa.

Sen jälkeen hankin ratin ja tein oman ajopenkin. Ajopenkkiä on muokkailtu rajusti ja tällä hetkellä siitä löytyy jo kaikki tarpeellinen:
42" näyttö
Sparco kuppipenkki
T300rs ratti F1 lisäratilla
Th8a vaihteisto
Tp3a polkimet
Omatekoinen käsijarru
Kfin foorumin yhden jäsenen tekemä buttonbox
Kaksi ipadiä pcarsin infoja varten
5.1 kaiutinjärjestelmä penkissä.

Viimeiset 5v minulla on ollut omakotitalossa oma pelihuone erillisessä kerroksessa, joten pystyy rauhassa pelailemaan.

Pelit jotka kiinnostaa on täysin puhtaasti ajopelit ratilla, jalkapallo/jääkiekkopelit. Kaikkea muuta kokoajan ostan, mutta ei niitä jaksa montaa tuntia pelailla. Tuossa juuri taannoin laskin, että ps4 julkaisun jälkeen peleihin on palanut Storesta ostettuna vajaat 10 000e ja sieltä löytyy tosiaan se ehkä 3 peliä vuodessa joita oikeasti pelaan...ei mitään järkeä, mutta harrastus maksaa..

06.05.2016 10:15
Profiili
Ylläpitäjä

PSN-nick: Sepponaattori666
Finbaekin pyynnöstä esittelyä tännepäin.

Tosiaan Sepponaattori666 nimellä löydyn psn:stä ja täältä ilman noita kolmea kuutosta. Youtubesta löytyy ihan mun omalla taiteilijanimellä Janne Laahanen.

Ikää kirjotushetkellä 22v. Asuinpaikkana Jyväskylä. Ylioppilas, nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaaja ja viimeistään puolentoista vuoden päästä myös yhteisöpedagogi. (Viimeset kaks titteliä about sama, toinen ammattikoulutason ja toinen ammattikorkeen. Töitä saa kummallakaan.)

Ekat "simu" kosketukset xbox360:llä f1-pelien kautta. Tuli hankittua se microsoftin oma ffb ratti ja sen jälkeen on aika paljon vietetty aikaa ajellen erinäisiä ajopelejä. Ps4:n tullessa luonnollinen siirtymä sinne ja t300rs:n osto. Ajan myötä matkaan tarttunu myös t3pa polkimet, th8a keppi ja ferrarin alcantara ratti. Parisen vuotta sitten tylsyyden poistamiseks aloin väsäilemään youtubeen videoita ja vuosi sitten (kai?) lähti myös striimineitsyys, mutta ei sentään neitsyys striimillä. Jotain häpyä löytyy sentäs. Youtuben hommat toki menee enklanniksi ihan, että voi laajemman simracing yhteisön kanssa helpommin olla kontakteissa. Olen meidän sarjoja sinne aina striimannut myös.

Enemmän sydän vetää rallipuolelle pelien suhteen, mutta kun sinne puolelle ei ole niin paljoa eikä niin laadukasta tarjontaa, tulee ajot mentyä radan ja rallin välillä about 50/50. Enempi tulisi rallia ajettua, jossei dirtit niin puuduttaisi jo ja jos wrc:ssä tuntisi ffb:llä jotain.

Sarjoja oon ite järkänny puolisen vuotta (?) Assetto Corsan ja Project CARS 2:n puolella. On tullut järjestettyä ralliautosarja (ralliautoilla rata-ajoa, helvetin hauskaa), lähinnä GT-sarja (joka viikko ajettu eri GT-luokan autoilla, sekä lopuksi C-ryhmän endurance tykeillä) ja nyt on tullut pyöritettyä pari kautta Fiskemannnin, Pukaman ja Zaneislandin kanssa Slip 'N' Slide Racing League -nimeä kantavaa sarjaa (1. kausi ajettiin GTE-autoilla, oli ihan tiimijaot ja kaikkee. 2. kausi mentiin relluformulalla). DiRT 4:n puolella pyöritellyt muutamaakin liigaa myös, joista kanssa tullut revittyä striimisisältöä omalle kanavalle. Näitä ennen ajanut myös fisken, ohjeahin ja hiphein sarjoissa Assetossa, ennen kuin ohjeah ja hiphei siirtyivät pc-puolelle (petturit). Myös plusmiinusnollan järjestämässä PCARS 2 formulasarjassa olin ajamassa, jonka kautta sit löytyi myös tämäkin sivusto. Myös viimeaikoina olen Actrollvisionin ACR Invitational rallisarjassa ajanut DiRT 4:n puolella.

Eipä tässä kai muuta. Kovia sarjoja on tulossa jatkossakin, kunhan vaan kuskeja riittää. Viime aikoina tullut kosiskeltua myös FAST:n ja GT Finland Racersin FB-ryhmistä kuskeja omiin sarjoihin myös. Kesällä olisi tarkoitus lähteä pyörittämään Slip 'N' Slide Racing Leaguen Summer Random Cupia Assetto Corsan puolella. Siitä lisää sitten ajallaan.

Tässä kaikki, toivottavasti saadaan Varikkosuoraa taas paremmaksi alustaksi/kohtaamispaikaksi konsoliukoille ja -sarjoille!

-Janne

Kuva

08.06.2018 22:07
Profiili WWW
Valvoja

PSN-nick: finbaek
^ #peukkuylös

11.06.2018 19:39
Profiili

PSN-nick: MyhQ