Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 17.01.2019 01:14

Vastaa viestiin  [ 60 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Palautetta ylläpidolle 
Kirjoittaja Viesti

PSN-nick: klonkku666
Viesti Re: Palautetta ylläpidolle
Saimoni kirjoitti:
Mistä mahtaa nyt olla kyse?
Seuraavalla kerralla olisi mukavampi jos ilman miestä vahvempaa annetaan palautetta. Myös luokattomat ja asiattomat viestit poistetaan.

Ihmetystä tuli miksi GT500 tuomarointiketju on lukittuna. Sille on hyvä syynsä, ja se on se että ilmoitukset/tiedotukset ei huku keskustelun joukkoon.

Juu pahoittelut ku pitiki kirjoitella promilleissa :oops:

Ja ehkä parempi ku sarjat ohi ni ottaa enemmin kantaa / kertoa mielipiteitä säännöistä / tulkinnoista.

02.12.2012 17:21
Profiili

PSN-Nick: OdeFinn
Riku148 kirjoitti:
Ja ode ensinnäkin se mun kapula on toiminut paremmin kuin sinun ratti, joten mikäs sua siinä niin ärsyttää?

Mua ei ole missään vaiheessa ärsyttänyt oma sijaintini, olettaen että olen itse ajamalla siinä sijoituksessa ilman että kukaan teiden sankari on kisaani pilannut.

Riku148 kirjoitti:
Samaa mieltä kanssasi tuon tekstin alun kanssa, mutta jos täällä aiotaan pitää hyvä mieli muiden kuskien kanssa, niin suosittelen radikaaleja sääntömuutoksia....eihän noin tiukoissa säännöissä ole mitään järkeä, kun joka kisasta pamahtaa hylky pelkän varikkoviivan ylityksen tai chatin/mikin käytön takia.

Sääntöjä voisi tiukentaa, eritoten epäurheilijamaisesta käytöksestä annetaan aivan liian vähäisiä sanktioita.

Pyytäisin että tähän jos vastaat niin et oleta minun sinulle mitään vastaavan, olen lupautunut olemaan kiusaamatta sinua.

06.12.2012 18:53
Profiili

PSN-nick: vompatti
Riku148 kirjoitti:
Samaa mieltä kanssasi tuon tekstin alun kanssa, mutta jos täällä aiotaan pitää hyvä mieli muiden kuskien kanssa, niin suosittelen radikaaleja sääntömuutoksia....eihän noin tiukoissa säännöissä ole mitään järkeä, kun joka kisasta pamahtaa hylky pelkän varikkoviivan ylityksen tai chatin/mikin käytön takia.
Varikkosuoran järjestämissä sarjoissa säännöt ovat etukäteen ilmoitettu (toki aina tulee uusia tilanteita, joiden kanssa rangaistuksista joudutaan päättämään uudelta pohjalta), tai rangaistuksissa mukaillaan aiempien sarjojen päätöksiä. Mm. mikkien ja chatin käyttökielto näissä vakavammissa sarjoissa on ollut käytössä pitkään ja todennäköisesti tulee olemaan jatkossakin. Se, missä säännössä on järkeä ja missä ei on useasti henkilökohtainen näkemys. Eihän varikkoviivan ylityksestä tulevista rangaistuksista ole mitään ongelmaa, kun noudattaa sääntöjä eikä niitä ylitä. Samoin on käytössä myös vilppilähtörangaistus, mutta ei kukaan purnaa siitä, jos saa peliltä aikasakon vaikka varasti vain 0,01s tms. En sano tätä sillä, että nämä ovat kiveen kirjoitettuja eikä niitä voida ikinä muuttaa, onhan linjauksia säädetty koko ajan sarjasta toiseen ja niitä pyritään palautteen perusteella viemään koko ajan järkevämpään suuntaan.

Siksi säännöt, asetukset ja kilpailun periaatteet pitää lukea ennen sarjaan osallistumista, että tietää käykö ne itselle. Jos ei käy, voi vapaasti laittaa vaikka oman sarjan pystyyn kokoontumisajojen alle itse tekemillään säännöillä. Ei tämä ole missään nimessä kiellettyä, vaan suorastaan suositeltavaa. Sitten on paremmin jokaiselle jotakin.

07.12.2012 15:58
Profiili

PSN-nick: Unikko
Moro,

Mistä mä saan vaihdettua sen vanhan keltaisen layoutin takas? Tää musta on aika kauhee ja epäselvä. Pölyt sun muutkin erottuu näytöstä ja pakottaa pyyhkimään ne pois :lol:

12.12.2012 11:02
Profiili
VIP

Unikko kirjoitti:
Moro,

Mistä mä saan vaihdettua sen vanhan keltaisen layoutin takas? Tää musta on aika kauhee ja epäselvä. Pölyt sun muutkin erottuu näytöstä ja pakottaa pyyhkimään ne pois :lol:

Enpä löytänyt kohtaa mistä tuon teeman voisi vaihtaa loppukäyttäjälle. Muutenkin normikäyttäjien väri, ja muut värit, eivät oikein toimi muissa teemoissa.

Teeman vaihto on vielä jäänyt ajatuksen tasolle, mutta on siitäkin mainittu.

12.12.2012 11:52
Profiili
Ylläpitäjä

PSN-nick: eGe7in
Unikko kirjoitti:
Moro,

No nyt saa meikäläisen hirvittävän kötöstyksen takaisin käyttöön :D Tarkempi polku löytyy täältä:
viewtopic.php?f=22&t=456&p=10603#p10603

14.12.2012 00:42
Profiili

Paljon tää maksaa kuussa? joka klikkaus kestää 5-30sek. Itse saisin vaikka 200 henkilöö samaan aikaan paikalle 5€/k... Virossa palvelimet.

14.12.2012 01:18
Profiili

Ihan positiivisessa hengessä annan palautetta karsinnasta näin tulevaisuutta ajatellen. Mitään vahinkoa ei tainnut kellekkään nyt tapahtua, mutta tulevaisuudessa voi ongelmia tulla.

- Kellonajat

Oma karsinta alkoi etuajassa ja kerkesin istahtaa penkkiin valmistautuessa vetää yhden lämppärin kun pamahtikin kello päälle, että 5min päästä starttaa kisa. Toivon jatkossa, että homma lähtee käyntii sovitussa ajassa tai +5min myöhässä.

Haittaa tästä oli se, että kesken aika-ajon vielä juteltu mikeilläkin kesken nopean vedonkin kun qpedroq tuli paikalle (ajoissa ennen klo 19) joten oma aika-ajokierros meni pieleen kun kuuntelin mitä sanottavaa karsinnan vetäjällä oli (muut muteen aina paitsi kisavetäjän)

- Mikkiin puhuminen

Tosiaan olisi suotavaa kun aika-ajot alkaa niin mikistä ei kuulu enään pihaustakaan vaikka olisi kaikilla lämmittelykierros menossa

- Ulkopuoliset

Kahdessa karsinnassa ajoi ulkopuolinen kuljettaja enkä tätä voi käsittää mitä edes kyseisillä kavereilla käynyt mielessä? Edes loungessa ei pitäisi koskaan olla ulkopuolisia joten toivon tähänkin jatkossa tulevan ehdoton EI

- Loungen aukasu

Olisi suotavaa, että vähintään 20min aikaisemmin kisavetäjä laittaisi loungen pystyyn jotta kenenkään ei tarvitse kylmilteen lähteä karsintaan (Ferraro näin toimikin joten pisteet siitä)

07.01.2013 14:52
Profiili

PSN-nick: MyhQ
Eiliseen karsintaan oli päässyt lipsahtamaan yksi varakuski mukaan ja huomasin asian vasta karsinnan jälkeen. Pahoittelut siitä jos se jonkun ajoa haittasi. Oman loungeni avasin jo 18.30 aikoihin, joten aikaa lämmittelyyn ainakin riitti. Kaveripyynnötkin voisi lähetellä muutamaa päivää aikaisemmin vaikka ettei siinä 10min ennen karsinnan alkua. :) Teknisten ongelmien (plege jumitti) takia jouduin laittamaan uuden lobbyn pystyyn jotain 20min ennen karsinnan alkua; eipä sillä että siihen alkuperäiseen ketään ei ollut edes tullut vielä kun tämä tapahtui.

07.01.2013 15:12
Profiili

PSN-Nick: Szuper
Joo mulla ainakin kello menee aina joka paikassa 3 minuuttia yli.Eri aikavylöhyke vaikuttaa myös suomessa.tietokoneen kello on nyt 17.24.

E:eli sen 3 minuuttia eri ajassa kuin foorumin kello. Olisin tyytyväinen jos tästä infottaisi kaikille,saattaa ola se yksi aa-kierros juuri kesken kun kisa starttaa tai vastaavaa...:D

07.01.2013 17:27
Profiili

PSN-Nick: Mielenvikainen96
kimione kirjoitti:

- Ulkopuoliset

Kahdessa karsinnassa ajoi ulkopuolinen kuljettaja enkä tätä voi käsittää mitä edes kyseisillä kavereilla käynyt mielessä? Edes loungessa ei pitäisi koskaan olla ulkopuolisia joten toivon tähänkin jatkossa tulevan ehdoton EI

Siinä huoneessa, missä minä ajoin ajoi ulkopuolinen, mutta Ferraro kyllä kysyi haittaako se ketään ja ei tullut vastauksia. ;)
E: siis kielteisiä vastauksia. ;)

07.01.2013 18:24
Profiili

Mielenvikainen kirjoitti:
kimione kirjoitti:

- Ulkopuoliset

Siinä huoneessa, missä minä ajoin ajoi ulkopuolinen, mutta Ferraro kyllä kysyi haittaako se ketään ja ei tullut vastauksia. ;)
E: siis kielteisiä vastauksia. ;)

Ja kuuleman mukaan mikistä ei ollut hirveesti saanut selvää (mikä ei ole uutta kun aikaisemminki jouduttu huomauttaan) Idea nyt silti on se, että ULKOPUOLISILLA EI OO MITÄÄN ASIAA KISA LOUNGEEN!

07.01.2013 18:39
Profiili

Omasta mielestä ylläpito ansaitsee kiitostaki tähän väliin kun sääntömuutoksen teki kanttareihin. Saimoni :oops:

11.01.2013 03:22
Profiili

PSN-nick: m-peltonen
Edelleen näyttää jatkuvan sama kura mistä moneen kertaan mainittu,ei näin.Näytti jo Mazda cupin kohdalla hyvältä,hyvä MyhQ ja sen sarjan tuomarit.Huipulta onkin matka selvästi jälleen alamäkeen.

10.05.2013 14:00
Profiili
VIP

Antn kirjoitti:
Edelleen näyttää jatkuvan sama kura mistä moneen kertaan mainittu,ei näin.Näytti jo Mazda cupin kohdalla hyvältä,hyvä MyhQ ja sen sarjan tuomarit.Huipulta onkin matka selvästi jälleen alamäkeen.

Jos joku tässä kuraa heittää, niin se on kyllä muualta kuin niiltä jotka työtä tämän yhteisön eteen tekevät. Olisi peiliin katsomisen paikka.

10.05.2013 14:04
Profiili

No siinäpä rakentavaa tekstiä ylläpidolta. :D

10.05.2013 14:06
Profiili
VIP

Antn kirjoitti:
No siinäpä rakentavaa tekstiä ylläpidolta. :D

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Se on hyvä ja helppo moralisoida Ylläpitoa, samalla jatkaa sitä samaa vihanpitoa joitain jäseniä kohtaan. Siksi sanoinkin että olisi hyvä katsoa peiliin.

10.05.2013 14:09
Profiili

Kun se sama touhu jatkuu kuin ennen Mazda cuppia niin miksei siitä jälleen saisi/pitäisi mainita?

10.05.2013 14:10
Profiili

saimoni, koska tulisi myös teiltä myöntymistä, että jotain vituralleen? Ainiin muiden pitää katsoa peiliin.

E: Ei tarvi vedota känniin koska olen työvuorossa.

11.05.2013 00:17
Profiili
Valvoja

PSN-nick: finbaek
kimione kirjoitti:
saimoni, koska tulisi myös teiltä myöntymistä, että jotain vituralleen? Ainiin muiden pitää katsoa peiliin.

E: Ei tarvi vedota känniin koska olen työvuorossa.

Ei oo muuten mitenkään harvinaista tässä maassa olla kännissä töissä.

11.05.2013 01:16
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 60 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava