Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 19.03.2019 16:48

Vastaa viestiin  [ 60 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Palautetta ylläpidolle 
Kirjoittaja Viesti
VIP

Viesti Re: Palautetta ylläpidolle
Antn kirjoitti:
Kun se sama touhu jatkuu kuin ennen Mazda cuppia niin miksei siitä jälleen saisi/pitäisi mainita?

kimione kirjoitti:
saimoni, koska tulisi myös teiltä myöntymistä, että jotain vituralleen? Ainiin muiden pitää katsoa peiliin.

E: Ei tarvi vedota känniin koska olen työvuorossa.

Mietitääs hieman mistä lähdettiin liikkeelle: Ferraro itse aloitti DTM jatkosarjaa kehittämään, ihan yksin. Kaikki keskustelu on käyty forkalla, yhteisön päätöksiä. Ehdotetttiin Monzan vaihtoa toiseen rataan, sai kannatusta. Äänestetään yhteisön kesken, ei kelpaa Teille. Tästä alkoi puheet "kabinetistä" ja homma meni perseilyksi. Niin, miten YP:n ja kisoja järjestävien pitäisi katsoa tällä kertaa peiliin? Teillä edelleen nousee pintaan viha yhtä jäsentä kohtaan, samalla arvostelette YP:n toimintaa vaikka YP ei ole ollut sen sarjan tekemisessä mukana mitenkään. Siinä olette hakoteillä pahasti.

Mitä näihin siivouksiin ja varoituksiin tulee, niin niille on ihan aihetta. Jos homma ei pysy järkevissä mittasuhteissa, niin sitten on toimittava sen mukaan. Toivonkin siis, että perseily ym kujailu loppuu tähän.

11.05.2013 08:50
Profiili

PSN-nick: m-peltonen
Taidan olla sokea kun ei oo kyseinen äänestys osunut silmään,mutta eihän siinä.Antaa asian jälleen kerran olla kun ei mene jakeluun niin ei mene.

11.05.2013 11:36
Profiili
Valvoja

PSN-nick: finbaek
"Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@varikkosuora.org and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request."

Kun esim. lähettää vastauksen viestiketjuun, tämä virheilmoitus tuntuu olevan nykyään enemmän sääntö, kuin poikkeus.
Aina pitää vastauksista ottaa varmuuskopio sen pelossa, että naputeltu teksti häviää bittiavaruuteen.

Olisiko tuolle jotakin tehtävissä?

Kiitos.

22.05.2013 12:29
Profiili
VIP

Olen myös huomannut foorumin hidastumista, kerran jopa siihen pisteeseen että foorumi ei lataantunut. Itse en ole vielä huomannut, että tulisi tuota internal erroria viestiä lähettäessä. Pistetään eGetinille impulssia asiasta. :)

22.05.2013 12:53
Profiili
Valvoja

Mulla on ihan normi microsoftin ie, jota käytän. Liittyyköhän siihen, tiedä sitten?

22.05.2013 13:04
Profiili
VIP

Tapatalk pääasiallinen softa jolla foorumia selailen. Muuten tulee Chromella selailtua.
En heti menisi syyttämään IE:tä, mutta suosittelen kokeilemaan hetken aikaa jollain toisella selaimella. IE:hen en koskisi pitkällä tikullakaan. :)

22.05.2013 13:20
Profiili

Viestin otsikko: varoitus annettu
Lähettäjä: Saimoni
Lähetetty: 09.06.2013 22:49
Vastaanottaja: Antn
Lainaa viestiä Ilmoita yksityisviesti Poista viesti
Tämä on virallinen varoitus, jonka on antanut tämän sivuston valvoja tai ylläpitäjä.

Lainaa:
Annan varoituksen luokattomasta käytöksestä ja uhkailusta.

Kesto 3kk.

1[22:38] <Antn> peittämistyyleissä eroja
01[22:38] <Antn> kimi peittää niinku kuuluu
01[22:39] <Antn> rosberg niinku eräs sankari
01[22:40] <Antn> ja sitä edes te vitun petterit ette pysty kieltään
03[22:41] * Saimoni sets mode: +b *!*@81-175-232-28.bb.dnainternet.fi
03[22:41] * You were kicked by Q (Banned.)

[22:41:37] <Antn> sananvapauttako jälleen riistät?
[22:41:57] <Antn> älä ihmettele jos on poliisi kohta ovella koska sä et sitä enään riistä
[22:42:17] <Saimoni> käytös ala-arvoista, sillä ole mitään sananvapauden kanssa tekemistä
[22:42:17] <Antn> loppuu sulta se pelleily tasan nyt
[22:42:20] <Antn> onpas
[22:42:24] <Saimoni> ei ole
[22:42:27] <Antn> onpas
[22:42:31] <Saimoni> turha uhkailla
[22:42:37] <Antn> ite uhkailitte mua
[22:42:39] <Saimoni> ei tarvi takaisin tulla provoileen
[22:42:58] <Antn> ja teiltä ei ole mitään vastinetta vieläkään tullu edellistä syytöstä vastaan
[22:43:25] <Antn> mulla on oikeus sanoa mielipiteeni myös teidän irc-kavanalla niinkuin myös forkalla
[22:44:00] <Antn> joten pikkusen miettisin miten asiasi esität
[22:46:33] <Antn> sulla on puoleenyöhön aikaa miettiä mitä teet
[22:46:46] <Saimoni> ei toimi enää
[22:46:59] <Antn> sen jälkeen vien asian eteenpäin

Onko tämä yhteisö niin alhainen että ei mielipidettään saa sanoa?

09.06.2013 22:03
Profiili
VIP

Antn kirjoitti:
[22:40] <Antn> ja sitä edes te vitun petterit ette pysty kieltään

Tuossa syy irc-bannille. Käytös ei ole sillä tasolla millä sen pitäisi olla. Lisäksi yritykset tulla takaisin eri IP-osoitteilla ansaitsi lopulta varoituksen.

09.06.2013 22:06
Profiili

Varoitus tuli ennen niitä,joten valehteluko jatkuu?

PS. Pete vois opetella saksaa ja miettiä mitä tietyt sanat tarkoittaa,ennen kuin haukkuu lapselliseksi (heil on päivittäisessä käytössä saksassa joten se ei ole ilmaus natseilta suorastaan).

09.06.2013 23:05
Profiili

Saimoni kirjoitti:
Antn kirjoitti:
[22:40] <Antn> ja sitä edes te vitun petterit ette pysty kieltään

Tuossa syy irc-bannille. Käytös ei ole sillä tasolla millä sen pitäisi olla. Lisäksi yritykset tulla takaisin eri IP-osoitteilla ansaitsi lopulta varoituksen.

Eli riistätte sananvapautta tässä tapauksessa suorasti.

09.06.2013 23:13
Profiili
VIP

Antn kirjoitti:
Eli riistätte sananvapautta tässä tapauksessa suorasti.

Lainaa:
Mikäli sananvapautta käytetään loukkaamaan jotakin toista oikeushyvää, kuten oikeutta kunniaan tai yksityisyyteen taikka yhteiskuntarauhaa, rikoslainsäädännössä on punnittu, kumpi on tärkeämpi oikeushyvä. Sellaisia rangaistaviksi säädettyjä tekoja, joissa tekijä käyttää väärin sananvapauttaan, nimitetään sananvapausrikoksiksi. Suomen lainsäädännössä ja Euroopan unionissa muun muassa yhteiskuntarauhaa vaarantavat, kansanryhmää vastaan kiihottavat viestit taikka toisen kunniaa loukkaavat lausumat eivät kuulu sananvapauden piiriin.

Rikoslain 24 luvun 9 §:n mukaan kunnianloukkauksesta tuomitaan se, joka
1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka
2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista.

"Vitun petterit" on sitten sananvapautta? Ei minusta.

10.06.2013 05:54
Profiili
Älkää ottako tätä mitenkään pahalla, mutta ehdottaisin foorumin alaotsikon muuttamista konsolikuskien kokoontumisajoista pelkkään konsolikuskien kokoontumiseen, sillä mistään ajoista täällä ei ole ollut kyse piiitkään aikaan. Kun joskus kisoja pidetään niin yllättävän moni forkalla aktiivinen jättää kuitenkin tulematta paikalle :shock: . Suurkiitos kuitenkin plusmiinusnollalle letkeitten syyskauden avaamisesta :) .

03.09.2013 13:11
VIP

WildChild kirjoitti:
Älkää ottako tätä mitenkään pahalla, mutta ehdottaisin foorumin alaotsikon muuttamista konsolikuskien kokoontumisajoista pelkkään konsolikuskien kokoontumiseen, sillä mistään ajoista täällä ei ole ollut kyse piiitkään aikaan.

Ehdotuksia saapi aina laittaa. ;)
Tuon konsoli-otsakkeen voisi kokonaan hylätä, sillä jotkut pelaavat myös muullakin kuin konsolilla simuja. Määrittelee liikaa pelkäksi konsolisivustoksi, vaikka voisi olla myös PC-puolella toimintaa. Mutta, taitaa se GT6 vetää eniten porukkaa, joten hiljaiseloon tulee varmasti lisää eloa julkaisun yhteydessä.

WildChild kirjoitti:
Kun joskus kisoja pidetään niin yllättävän moni forkalla aktiivinen jättää kuitenkin tulematta paikalle *hymiö* . Suurkiitos kuitenkin plusmiinusnollalle letkeitten syyskauden avaamisesta *hymiö* .

Helpompi kirjailla muutama lause kuin tulla itse paikalle. :oops:

03.09.2013 13:49
Profiili
Niinno tuo nimen muuttaminen on lähinnä minun tapa ilmaista tyytymättömyyteni johonkin asiaan :) . Ja tuo vanhan GTn hylkääminen kuukausia ennen uuden julkaisua vähn ihmetyttää, sillä luulisi tiedon uuden ajankohdasta vaikuttavan melkein päinvastoin?

03.09.2013 14:11

PSN-Nick: Szuper
WildChild kirjoitti:
Älkää ottako tätä mitenkään pahalla, mutta ehdottaisin foorumin alaotsikon muuttamista konsolikuskien kokoontumisajoista pelkkään konsolikuskien kokoontumiseen, sillä mistään ajoista täällä ei ole ollut kyse piiitkään aikaan. Kun joskus kisoja pidetään niin yllättävän moni forkalla aktiivinen jättää kuitenkin tulematta paikalle :shock: . .

Kuulun myös tähän,mulla on omat syyni ja seuraavassa vähän aukaisen sitä,toivon muiden myös sanovan eikä odotavan bannia sormet ristissä:

Mun kohdalla johtuu ihan siitä että joku seuraava kirjoittaja perseilee kaiken päin mäntyä...joko se on joku näistä "ylemmistä" joita seurataan kuin hai laivaa ja tehdään kaikki niin että voittajat on jo käytännössä selvillä...Odotetaan että joku suositumpi kuski ottaa kantaa,sitten vasta avataan se samperin suu ja mennään mukaan mielipiteeseen.EIKÖ TEILLÄ OLE OMIA MIELIPITEITÄ TAI HALUJA KISAAMISEN SUHTEEN???

Toisinaan ei tarvitse siis kuin vain mennä ja ajaa ja katsoa että tuloslista on jälkeenpäin oikein ja jos ei ole,pistetään meteli pystyyn tai syytetään autoja tms. Vielä tämän lisäksi joukossamme on "kuskeja" jotka osaavat kaiken mahdollisen epäurheilijamaisuuden mitä vain voi näin virtuaalitodellisuudessa tehdä voittamisen eteen (muuan rattisäätö G25/27 esimerkkinä) joillakin modatut autot,kas kummaa kun heitä ei enään näy kun PD otti asiaan kantaa (se on silti ihan oikeinkin).

Muuan kisa jossa piti ajella Mersulla nyrrellä,se väännettiin Mersulla - joo mutta miksi v*tussa sinne pitää änkeä jotkut raiteet alle: Kyse piti olla GT5 kunnioituksesta,auton ja radan olla alkuperäisiä GT5 pelin innoituksen laatijoita,ei mitään v**un suzukaa ja SS-renkaita tai muuta! Mutta kun meillä on täälä muutama jumalahenkilö joiden toiveet on niin samperin ylitsepääsemättömiä.Minua ei ainakaan juuri näistä syistä kiinnosta aloittaa sarjaa täällä - se pilataan heti.Tämä on varsin valitettavaa,pidän ihmisistä ja kaikista mutta tämä erotelu on liian pitkällä,eikä sitä näköjään saada pysäytettyä - Muutama kaveri on tehnyt järkevästi ja poistunut taka-alalle hiljaisuudessa...Näyttää siltä että se on väistämäytöntä myös muilla.

Tämä on todellakin hiekkalaatikko eikä varikkosuora.

Toivon ettei tämä ole ketään yksittäistä kohtaan mikään loukkaus,tämä on mun mielipide.Perhana sentään :lol:

05.09.2013 06:05
Profiili
Valvoja

Sanon suoraan: kyllä ***utti se viimeisen kisan viimeinen Suzuka. Jotakin meni vikaan suunnittelussa. Porukkaa putolili huolella linjoilta ja hostikin läksi ennen aikojaan, otti moraalin päälle kovasti, mutta kolmistaan vedettiin loppuun asti - kiitti teille kahdelle :)
Szuper, ethän sä ollut edes mukana ja silti mollaat, meinaan ennen Suzie-fiaskoa homma toimi ihan ok.
Muihin ylläoleviin kohtiin ei oo nyt aikaa ottaa kantaa vielä..

05.09.2013 08:45
Profiili
VIP

Szuper kirjoitti:
Kuulun myös tähän,mulla on omat syyni ja seuraavassa vähän aukaisen sitä,toivon muiden myös sanovan eikä odotavan bannia sormet ristissä:

Bannit tulee syystä, eikä pelkästään siitä että ilmaisee mielipiteensä.

Szuper kirjoitti:
Mun kohdalla johtuu ihan siitä että joku seuraava kirjoittaja perseilee kaiken päin mäntyä...joko se on joku näistä "ylemmistä" joita seurataan kuin hai laivaa ja tehdään kaikki niin että voittajat on jo käytännössä selvillä...Odotetaan että joku suositumpi kuski ottaa kantaa,sitten vasta avataan se samperin suu ja mennään mukaan mielipiteeseen.EIKÖ TEILLÄ OLE OMIA MIELIPITEITÄ TAI HALUJA KISAAMISEN SUHTEEN???

Perseilijöitä on pistetty pihalle hyvästä syystä, jospa ne hait eivät enää seuraisi niin yliksiä. :lol: Ehkäpä minä olen se "seuraava" kirjoittelija joka perseilee kaiken päin mäntyä?
Voittajat ovat käytännössä selvillä? Eikös se yleensä mene niin, että joku on parempi toista pitemmässä juoksussa? Järjestelyistä varmistaakseen parempien voittaminen, mistä sellainen kuva tulee?

Szuper kirjoitti:
Toisinaan ei tarvitse siis kuin vain mennä ja ajaa ja katsoa että tuloslista on jälkeenpäin oikein ja jos ei ole,pistetään meteli pystyyn tai syytetään autoja tms. Vielä tämän lisäksi joukossamme on "kuskeja" jotka osaavat kaiken mahdollisen epäurheilijamaisuuden mitä vain voi näin virtuaalitodellisuudessa tehdä voittamisen eteen (muuan rattisäätö G25/27 esimerkkinä) joillakin modatut autot,kas kummaa kun heitä ei enään näy kun PD otti asiaan kantaa (se on silti ihan oikeinkin).

G-sarjalaisten piilosäädöt ei kyllä mielestäni ole mitään epäurheilijamaista. Ne pitäisi olla jo kaikkien tiedossa. Jos ostat paremman ratin kuin jonkun perusratin, niin onko se epäurheilijamaista toimintaa (jos oletetaan että saat paremmasta ratista edun)?
Modatut autot? :shock:

Szuper kirjoitti:
Muuan kisa jossa piti ajella Mersulla nyrrellä,se väännettiin Mersulla - joo mutta miksi v*tussa sinne pitää änkeä jotkut raiteet alle: Kyse piti olla GT5 kunnioituksesta,auton ja radan olla alkuperäisiä GT5 pelin innoituksen laatijoita,ei mitään v**un suzukaa ja SS-renkaita tai muuta! Mutta kun meillä on täälä muutama jumalahenkilö joiden toiveet on niin samperin ylitsepääsemättömiä.Minua ei ainakaan juuri näistä syistä kiinnosta aloittaa sarjaa täällä - se pilataan heti.Tämä on varsin valitettavaa,pidän ihmisistä ja kaikista mutta tämä erotelu on liian pitkällä,eikä sitä näköjään saada pysäytettyä - Muutama kaveri on tehnyt järkevästi ja poistunut taka-alalle hiljaisuudessa...Näyttää siltä että se on väistämäytöntä myös muilla.

Nämä "jumalahenkilöt", oletan nyt että viittaat allekirjoittaneeseen ja muutamaan jotka kisoja/sarjoja järjestävät, niin jotkut päätökset on tehtävä suoraan itse. Muuten mitään kisoja/sarjoja ei saataisi järjestettyä. Sinäkin Szuper jos järjestäisit kisaa/sarjaa, niin sinulla olisi se valtikka päättää asioista suoraan. Joko teet valmiin paketin ja sanot että näin ajetaan, tai sitten kyselet mielipiteitä ja yrität parhaasi mukaan mennä mielipiteiden kanssa. Yksinkertaisesti kaikkia ei voi miellyttää.

Szuper kirjoitti:
Tämä on todellakin hiekkalaatikko eikä varikkosuora.

Toivon ettei tämä ole ketään yksittäistä kohtaan mikään loukkaus,tämä on mun mielipide.Perhana sentään *hymiö*

Kyllä tämä melkoinen hiekkalaatikko on. Jos haluaa jotain rakentavaa tehdä, niin se on otettava lapio kauniiseen käteen ja tehtävä jotain sen eteen.

Toivon myös että tämä ei ole ketään yksittäistä kohtaan mikään loukkaus, on vain mielipiteeni. *niiaus*

PS. Jos haluaa parantaa asioita, niin aktiivisesti itse järjestämään/vetämään iltamia. Järjestäminen on monesti iso homma, mutta toteutus onkin jo paljon helpompi (itse kisaaminen). En minä aina jaksa/ehdi olla niitä järjestämässä ja parempi niinkin, että muutkin saa mahiksen osoittaa taitonsa.

05.09.2013 11:45
Profiili
Tuohon ratti säätöön sen verran, et omaan makuun kaikki paitsi 900° kääntökulma on paskaa.

05.09.2013 19:42

PSN-Nick: Szuper
WildChild kirjoitti:
Tuohon ratti säätöön sen verran, et omaan makuun kaikki paitsi 900° kääntökulma on paskaa.

On,olen samaa mieltä.
Ainoa josta oli hyötyä on 670 asteen säde Ruf rgt:n ratissa.Enkä muuten kerro miten tai miksi siitä oli hyötyä,pidän sen omana tietonani 8-)

06.09.2013 19:16
Profiili
Valvoja

PSN-Nick: Temmo_MakLaren
Palaan minäkin vielä Logitech rattien säätömahdollisuudet, koska toin sen tämänkin foorumin tietoon.

Sanon tämänkin, koska asiasta heräsi todella vilkas keskustelu OdeFinn:in avauksen jälkeen GTPlanetilla. Väki ei selvästikään ollut tiennyt asiasta aiemmin, ei ainakaan suuret joukot. Sama asia nousi toisen henkilön toimien johdosta esille PureGT foorumilla, eikä sielläkään ollut yhtään kaveria, jotka olisivat tunnustaneet kuulleensa asiasta aiemmin. Minä vein asia esille GTza foorumille sekä tänne Varikkosuoralle eikä kummassakaan seurakunnassa ole yhtään kaveria ilmoittautunut asiasta ennalta tietäväinen joukkoon. Aivan kuten tilanne oli itselläkin, tieto oli uunituoretta.

Kaikki omat kokemukseni puoltavat sitä, että tämä asia on todellakin ollut piilossa, kaiken kansan ulottumattomissa. Kaikkeen kansaan luen kaikki varikkosuoralaiset enkä minä usko minkäänlaiseen salaliittoon, jossa jotkut pelaajat olisivat pyrkineet hyötymään tästä tilanteesta.

Sent from my iPad using Tapatalk - now Free

07.09.2013 08:09
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 60 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3