Näytä vastaamattomat viestit | Näytä aktiiviset viestiketjut Tänään on 17.01.2019 00:22



Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ] 
PCARS - kokemukset pelistä 
Kirjoittaja Viesti

Liittynyt: 13.03.2014 19:25
Viestit: 12
PSN-nick: Paha-Vaatturi
Viesti PCARS - kokemukset pelistä
Nythän se on julkaistu. Vähän testailin eri autoja ja aloitin uran Karting-kuskina.

Enhän mie vieläkään osaa ajaa, mutta on toi hemmetin upea visuaalisesti ja mieletön ajotuntuma!


07.05.2015 16:14
Profiili

Liittynyt: 29.11.2010 17:06
Viestit: 720
PSN-nick: MyhQ
Viesti Re: PCARS - kokemukset pelistä
Vaikeaa on pädiajelu. Ensimmäisellä kerralla suoraan vaan radalle, niin tattien herkkyys ihan järkyttävän suuri vakioasetuksella. Saa tästä pädilläkin jotain irti, mutta ei alkuunkaan niin paljoa kuin ratin kera (yllätys yllätys).

Säätöjä on online-lobbbyissa myös mukavasti. Innolla odottelen kisoja.

_________________
- Organizing races est. 2011 -


07.05.2015 22:34
Profiili
Varikkosuoran virallinen satusetä

Liittynyt: 02.12.2010 19:12
Viestit: 489
PSN-nick: MuugiMan
Viesti Re: PCARS - kokemukset pelistä
Sama vika rahikaisella, tai siis havainto. Hetken kun ruuvaili asetuksia niin tilanne rauhoittui jopa siinä määrin, että aiemmin dissaamani Lacuna Seca oli rattoisa ajeltava bemarilla. Nousi miltei hymyn kare suupieliin.

Osta MyHQ meikäläiseltä ratti, uudenkarhean veroinen G27. Hintaa vain 349,90€.


08.05.2015 05:26
Profiili
Valvoja

Liittynyt: 06.12.2010 14:59
Viestit: 1840
Paikkakunta: Tampere
PSN-nick: finbaek
Viesti Re: PCARS - kokemukset pelistä
https://youtu.be/UyTmpoenZQA


TT-moodi siis ja auto on oletussäädöissään. Kuunnelkaa (linnunlaulua) kun auto pohjaa jatkuvasti. Tuohon yleiseen aika-ajomoodiin ei ilmeisesti autoa voi säätää mutta alustatuninki on tämän peli A ja O.
Tuo Nyrre-kierros oli todella haastava. Kanttarit rankaisee armotta. Ei mitään jakoa hyökätä granturismotyyliin. Tämä ei silti ole kritiikki turismolle. Ehkä Pcarsin luonnetta ei ihan yhdessä illassa opita, mutta onko tuo nyt liioiteltu vaikeustaso jo. Pitäisi nähdä oikeaa videota samalla kombolla ja verrata.
Ja Karuselli! Jumankauta, turismossa menee silmät kiinni, Pcarsissa viidennellä kerralla ei pyörähdä kuin kerran katon kautta ympäri ja siinäkin pohjaa koko ajan.

Graafisesti ei nyt ihan pysy ennakkohypen tasolla, mutta ruudunpäivitys oli pehmeä. Tosin en kokeillut uramoodia täydellä kentällä.

Vaikea mutta lopulta palkitseva. Tarvitsee paljon harjoittelua.


08.05.2015 10:22
Profiili
VIP

Liittynyt: 27.11.2010 13:10
Viestit: 77
Viesti Re: PCARS - kokemukset pelistä
Aikalailla toisennäköistä ajoa kuin meikäläisellä. :D hienosti vedät kyllä, vaikka pohja tosiaan kolisee jatkuvasti. On kyllä siviiliautoista oikeastaan ainut tuo RUF jota jaksan ajella. Hieno auto.

http://youtu.be/G3hCHGIaNg8

Tossa vähän omaa AI:ta vastaan ajoa Formula Rookiella. Melkeinpä paras auto koko pelissä. Vaikeaa se on kyllä tolla autolla nousua tehdä, paitsi hiukan huijaamalla lähdössä. Sen jälkeen ei paljoa sit noustukaan


13.05.2015 21:55
Profiili
Valvoja

Liittynyt: 04.12.2010 16:38
Viestit: 144
PSN-nick: PeteDAD
PSN-Nick: PeteDAD
Viesti Re: PCARS - kokemukset pelistä
Tuo on mahtava auto tuo Formula rookie, tosin en käsitä miten saat sen takas uralle kun perä lähtee piirtään. Itse korjaan aina liikaa ja muutaman kerrran heiluu puolelta toiselle ja sitten spinnaan. Tuolla saadaan varmaan hyvää vääntöä isommalla sakilla. Nuo AI;t kun ovat kuitenkin vain AI;tä.


13.05.2015 22:33
Profiili
VIP

Liittynyt: 27.11.2010 13:10
Viestit: 77
Viesti Re: PCARS - kokemukset pelistä
Sain rattiasetukset sen verran hyväksi, että se kertoo rattiin niin hyvissä ajoin perän karkaamisesta, et ehtii korjaamaan.


13.05.2015 22:47
Profiili
Valvoja

Liittynyt: 06.12.2010 14:59
Viestit: 1840
Paikkakunta: Tampere
PSN-nick: finbaek
Viesti Re: PCARS - kokemukset pelistä
Kiitti mukavista sanoista Omppu. Pcars-Nyrre on hiton haastava ja tuntuu, että tuo RUFfikin on downgreidattu. Eikai sen oikeasti noin pitäisi pohjata? Nuot vehkeethän kehitetään Nyrrellä. :? Saahan tuon tietty ite viriteltyä mutta ei tuossa TT-moodissa.


13.05.2015 23:18
Profiili
VIP

Liittynyt: 27.11.2010 13:10
Viestit: 77
Viesti Re: PCARS - kokemukset pelistä
Kyllä mä liikkeeseen veisin takaisin jos noin pohjaisi oikea auto. :D Olen kyllä vastaavan huomannut muissakin autoissa tässä pelissä. Onneksi ne ei niin älyttömästi sen takia pitoaan menetä tms, eli lähinnä ärsyttävä ääni korvissa. Ainakin siis noilla normi radoilla. Nyrreähän en ole ikinä jaksanut opetella, enkä juuri ajaa, tässä vielä vähemmän kun ei voi ottaa nopealle kierrokselle lentävää lähtöä, vaan on se 7-8min köröteltävä rataa ympäri jotta voi nopealle kierrokselle lähteä ja kaikki pienet lipsahdukset ja kierros on hylätty. :)


13.05.2015 23:30
Profiili
Valvoja

Liittynyt: 31.03.2011 10:33
Viestit: 553
Paikkakunta: Kouvostoliitto
PSN-nick: plusmiinusnolla
Viesti Re: PCARS - kokemukset pelistä
Tervehdys arvoisat Varikkosuoralaiset piiiitkästä aikaa. Sen verran ollut muutakin elämää viimeisen puolentoistavuoden aikana kuin GT, että kovin vähiin on jäänyt ajelut ja foorumilla pyöriminen. Nyt sitten pari vkoa sitten hommasin uuden pleikkarin ja Project CARSin. Uuteen rattiin ei vielä ollut varaa, joten pädillä kurvailen toistaiseksi kunnes raaskin ostaa Thrustmaster 300:n, tuo vanha Driving Force GT kun ei taida tässä pelittää.

Mutta itse asiaan. Ensimmäiset kokemukset Project CARSista saatuani olin samaan aikaan innostunut ja kauhuissani. Kauhuissani, koska mietin onko tämä todella näin vaikeaa? Asetuksia ja ennenkaikkea ohjauksen herkkyyttä säätämällä aloin saamaan juonesta kiinni ja nyt on pakko todeta että tämä mies on rakastunut. Ei ole enää paluuta Gran Turismoon. Tiedä sitten mitä GT7 aikanaan tarjoaa, mutta rohkenen epäillä että Project CARSia en siihen vaihda, ajotuntuma on niiiin paljon parempi ja realistisempi. Jopa padilla ajo on vähintään yhtä nautinnollista tässä kuin ratilla GT:ssä. Ja pelin suurimmat plussat tulee multa siitä mistä taas lähes kaikissa arvosteluissa ropisee miinuksia, eli virityspalikat, autojeb maalailu ja tarraily yms itselleni turha sälppä loistaa poissaolollaan. Ei kokemuspisteitä, ei rahankeruuta uusia autoja varten jne... Pääpaino on todellakin siellä missä pitää, eli ajamisessa. Mulle tämä peli vaikuttaisi ainakin tässä kohtaa olevan todellinen Turismon jos nyt ei tappaja niin vähintäänkin raiskaaja. Onlinepuoli on vielä kokematta ja odotan sitä herkkua vielä siihen asti kunnes saan uuden ratin, siihen asti reenailen ratoja ja haen tuntumaa peliin ja kaikkiin lukemattomiin asetuksiin padilla. Ainiin ja se grafiikka... No, kylhän työ tiedätte... Silmäkarkkia!

Enivei, toivottavasti saadaan tulevaisuudessa kisoja aikaiseksi onlinen puolella, allekirjoittaneella on nyt taas hillitön määrä uutta intoa ja energiaa näihin simuhommiin ja mielelläni vedän taas jatkossa esim L&L kisoja jos vaan tilausta on ;)


04.08.2015 13:56
Profiili
VIP

Liittynyt: 27.11.2010 23:35
Viestit: 1887
Paikkakunta: Kokkola
Viesti Re: PCARS - kokemukset pelistä
Pitääpä itsekkin lyhyt kokemus pelistä laittaa tänne. Kävin petedadin luonna pikaisesti testaamassa Nyrreä Caterhamillä, Brands Hatchia pikku-formulalla ja Laguna Secaa GT-kilpurilla.

Nyrre Caterhamilla oli silkkaa kultaa! Vaikka ratti ei oltu säädetty täysin kohdalleen (rattina Thrustmaster 500), niin kylläpä tuntui kuin olisi ollut itse autoa ajamassa! Kyllä tunsi perän liikkeet niin hyvin että sai pirssiä päästää komeissa sivuluisuissa legendaarista Nordschleifea pitkin. 8-)

Pikku formula pysyi hanskassa, sillä jos pistää liikaa jarrua ja lukitsee renkaat niin pyörähtää ympäri. Istui omaan käteen myös.

GT-pirssi ei ihan tuntunut itselle sopivaksi, mutta plussaa tuli isosti aivan eri tuntumasta kahteen edelliseen verrattuna.

Temmo sai hikipäissään pistää parastaan kun nuorempi näytti (tällä kertaa) mallia. :lol:


04.08.2015 21:38
Profiili
Valvoja

Liittynyt: 06.12.2010 14:59
Viestit: 1840
Paikkakunta: Tampere
PSN-nick: finbaek
Viesti Re: PCARS - kokemukset pelistä
Hienoa! Pinnan alla kytee ja tyyntä myrskyn eellä.
Kyllä GT7:lle varmasti on tilausta ja tilaa mutta pitkään joutuu vielä sitä odottamaan.

Btw, seuraava Pcars-pätsi konsoleille korjaa normiautojen fysiikoita liki täydellisiksi (sanovat pc-puolen kuljettajat, jotka ovat jo korjauksen saaneet.)


05.08.2015 13:08
Profiili
Valvoja

Liittynyt: 31.03.2011 10:33
Viestit: 553
Paikkakunta: Kouvostoliitto
PSN-nick: plusmiinusnolla
Viesti Re: PCARS - kokemukset pelistä
Sellasen huomion olen muuten ajessani tehnyt että nurmikko on tässä huomattavasti anteeksiantavampaa kuin GeeTeessä. Vauhti hidastuu kyllä reilummin kun ajaa kunnolla ulos, mutta esim jarrutuksessa jos erehtyy lipsauttamaan rengasta vähän nurtsin puolelle niin tässä se ei tarkoita automaattisesti katastrofia, GeeTeessä auto lähti yleensä lapasesta välittömästi. Siitä pisteet GeeTeelle. Toinen seikka missä GT päihittää tämän on replayn infot, siis kierrokset yms sälppä. Vai saako ne jonkin asetuksen avulla näkyviin, kisan seuraaminen jälkikäteen olisi miellyttävämpää kun ruudulla olisi edes tieto kierrosmäärästä.

Yksi yleinen miinus jonka Project CARS on monelta saanut on automäärä. Minä en automäärästä valita, päinvastoin. Tulen luultavasti käyttämään näistä 70:stä autosta useampaa kuin Turismon tuhannesta. Itselleni erittäin mieluisa valikoima, diggaan siitä että open wheelereitä löytyy moneen junaan ja GT aikainen suosikki Caterham löytyy myös ja muitakin vekkuleita MR-autoja kuten Ariel. GT kutosessa en juuri muilla autoilla ajellut kuin Caterhamilla, Sennan F-Kolmosella ja KTM xbowlla vai mikä se nyt oli. Ratavalikoima on myös erittäin mieluinen, jonkin verran uusia tuttavuuksia jotka ovat osottautuneet todella mahtaviksi baanoiksi. Esim Brno, Road America, Donington, Watkins Glen, Zolder... Variaatioitakin löytyy sen verran mukavasti että ei noilla radoilla ihan äkkiä tylsää tule. Plussaa myös mielikuvitusratojen puutteesta, jotenkin kivempi ajella oikeita baanoja, olkoonkin niin että GT:ssä esim midfield raceway on aivan loistava pätkä. Ainut oikea rata mitä jäin GeeTeestä kaipaamaan on RB-Ring. Ai niin ja Motegi. Muuten olen varsin tyytyväinen. Toki jos toivoa saisi niin esim nykyformularadoista olis mukava lisä saada Montreal ja Melbourne. Ja toki se RB-Ring.

Hitto jotta miä haluun sen ratin ja vähän äkkiä :shock:


05.08.2015 14:54
Profiili
Valvoja

Liittynyt: 31.03.2011 10:33
Viestit: 553
Paikkakunta: Kouvostoliitto
PSN-nick: plusmiinusnolla
Viesti Re: PCARS - kokemukset pelistä
Onkos minkälaisia bugeja tullut vastaan? Itse ajoin tuossa toispäivänä Nyrreä ja kamppailin tekoälyä vastaan kärkipaikasta, kun yhtäkkiä vähän matkaa karusellin jälkeen sijoitukseni muuttui yks kaks toisesta kolmanneksi ja edellä ajava ykkösestä kakkoseksi vaikkei kukaan tai mikään mennyt ohi. Lopussa kartassa näkyy että lähtösuoralla olisi ollut tämä kuvitteellinen ykkösauto. Hmph. Tässä video ko. kisasta https://www.youtube.com/watch?v=paKqL5MGNIc

Toinen erikoisuus tuli vastaan eilen. Tahkosin Watkins Gleniä täydellä gridillä ja aloituspaikkani oli 15. Kuten arvata saattaa, "Restart Race"-nappula tuli hyvin tutuksi, ensimmäisestä kierroksesta ehjänä selviäminen kun ei ole tämän tekoälyn kanssa kovinkaan helppo projekti. No, ei siinä mitään, mutta aikani restartoituani huomasin jotain yllättävää, en päässyt enää ensimmäistä mutkaa pidemmälle, auto spinnasi ekaan mutkaan joka ikinen kerta vaikka kuinka varovasti yritin ajaa. Tiedä sitten menikö säädöt, renkaat vai sekä että uusiksi itsestään, mutta pito ei ollut enää likimainkaan sitä mitä aiemmin. Ei muuta kun exit game ja uusi yritys, sitten toimi taas normaalisesti ja kisa oli vähintäänkin kutkuttavan hyvä, siitäkin tulee videota varmaan vielä tänään.

Tuolta allekirjoittaneen YouTube kanavalta löytyy jo nyt joitakin Project CARS videoita ja lisää uppailen luultavasti jatkuvalla syötöllä, varsinkin kun online mähinät alkaa. Käykää kiinnostuneet mulkoilemassa. Tarkoitus olis myös ruveta streamaamaan jahka ratti.

P.S. Tuotesijoittelu sisältää viestiä.


07.08.2015 12:32
Profiili
Valvoja

Liittynyt: 06.12.2010 14:59
Viestit: 1840
Paikkakunta: Tampere
PSN-nick: finbaek
Viesti Re: PCARS - kokemukset pelistä
Eipä ole hirveästi tullut väännettyä nyt, mutta tulee mieleen esim. a-a-kierroksen ajan tallentumattomuus pelin etusivulle ja kuvakulman muuttuminen aina varikolta lähdettäessä..

Bugeja pelissä on varsin paljon. Toivottavasti osa korjaantuu pois taas seuraavassa korjauspäivityksessä.

Tässä tällä hetkellä esiintyviä PS4-puolen "ötököitä" viralliselta forkalta. Osa noista on korjaantunut 2.0:ssa:

Spoiler: show
Known Issues:

Gameplay
Everything locked, but one race WORKAROUND
Can't access career mode WORKAROUND
Fastest Lap Times not always getting recorded
Penalty after a Pitstop UPDATE
Objects on track invalidate lap times
"Sunday Driver" trophy easily beaten
Watching a Qualifying Replay wipes your lap time
Player can't finish the qualifying lap after session time has run out
Little jump starts doesn't get penalized
Close finishes can have the wrong result
Gap to opponents are wrong while being in pit lane
AI ghosting through player

AI struggles to avoid obstacles when under "pit control"
Lap Time invalidation wrong sometimes
Weather: Sync to Race not working
Community Ambassador not unlocking if you don't make it on the Leaderboard

Online
Laptimes in TT and Community Events aren't recorded
Weather: Sync to race missing
Game freezes for a split-second when other players join an online session
Drive Option is locked in MP

Render
Ghosting FIXED
Cars stuttering during a replay
AI runs with lights off in the rain
Distortion of Reflections in external camera views
Opponent taillights shine through players car
Dark artifacts in the sky
Too early LOD switch makes missing parts appear again
Tires are still visually missing after being replaced in a pit stop
Rain drops in tunnels
Nights too bright
Colour transition/banding issues at night WORKAROUND
Cars missing in the replay
Heavy popping of trees

Physics
Not enough tire wear (compared to AI) FIXED 2.0
AI cars too quick in the rain FIXED Still needs tweaking in some cases
Setup FFB setting get lost
Car suddenly downshifts multiple gears FIXED 2.0
Clios launch into the air
Cars ghosted after leaving the pits
Cars downshift to first gear on upshift FIXED 2.0
Ford Escort gearing bugged
Shadow Glitch
Open Wheelers loose wheel to easily when making contact with a tire stack
Tires overheat quickly after a pitstop UPDATE POSSIBLE WORKAROUND
Cars crash into invisible obstacles Example
Tires preheated too hot for the Caterham Classic

UI
HUD Edits not getting saved FIXED
Settings can't be changed in 1% increments More
Missing "Best Laptime" from result screen
Menu not in fullscreen WORKAROUND
Can't access Front Sway bar in the summary screen
Throttle and Brake Sensitivity are not independent
Favorite Location shows wrong track icon
Livery not saving
Plain red livery gets selected
Virtual mirror deactivated despite HUD being set to "Full (mirror ON)"
All sessions are counted as RACE in player's stats
"Sync to race" and time/weather progression issues
Wrong gear displayed on race start

Career
Not saving setups in career mode UPDATE
AI does mandatory pit stop on the last lap and gains an advantage
Setup not accessible before the race WORKAROUND
Hall of Fame Trophy can't be unlocked
Invitationals don't unlock FIXED 2.0
Laps not counted on Career Kart race

Audio
Race Engineer not loud enough / missing
Audio Cracking
Engine sounds disappear
Tunnel reverbs missing / not noticeable enough
Car can be heard running with a dead engine
Replay: Opponent sounds are not loud enough

Vehicle
Replays showing the Gear indicator always as "N"
Mclaren F1 GTR Long Tail front wheels clipping through fenders
Missing tire textures on Aston Martin Vantage GT3 and MB SLS AMG GT3

Tracks
AI cars crashing in the pits at Zolder FIXED 2.0
Player car crashes in the Le Mans pit FIXED 2.0
Dubai - Wrong Cut Track penalty at the hairpin
Stripes in the grass at Brands Hatch
AI sometimes screws up Pit Entry at Nordschleife
Donington: Misplaced finishing line
Donington: Car scrubs wall when leaving pit box

Controller and Wheels
Fanatec issues
Thurstmaster issues
Too many mandatory buttons
Can't scroll with T300
T300 Centering Spring can't turned off
Rumble from kerbs etc missing
T100 FFB lacks feel FIXED 2.0
Shift issues using the shoulder buttons
Wheel acting up after resuming from Rest Mode
Soft Steering Damping setting resets on game start
T300: Canned effects cancel the actual FFB
T300: Reset button can't be reassigned
Can't look around with DS4, if you use a wheel
After 2.0: Controller Button Mapping does not save

MISC
DLC cars not showing up
Cars stacking on race start
Setups get reset on session change
Game crashes occasionally
Player statistics wrong
Cockpit Camera moves to an outside view
AI drives with full fuel in Qualifying
Camera changes after hitting Option button post-race
Animation "double taps" when using an H-Shifter
Can't save in career mode
Unable to play when logged in at startup
No engineer feedback on setups


http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?22495-Known-Issues-Collective-Thread-(PS4)-Not-for-bug-reporting!-Updated-01-08


07.08.2015 15:51
Profiili
Valvoja

Liittynyt: 31.03.2011 10:33
Viestit: 553
Paikkakunta: Kouvostoliitto
PSN-nick: plusmiinusnolla
Viesti Re: PCARS - kokemukset pelistä
Pystyykö pelaajien online statseja vertailemaan missään? Omatkin statsit tosin herättävät kummastusta, mulla on tällä hetkellä onlinessa 25 paalupaikkaa, mutta olen ottanut osaa vain muka viiteentoista kisaan vaikka olen aina aikisten päälle ajanut kisankin, näin ollen kisoja pitäisi olla ajettuna vähintään tuo 25.

Toinen kysymys koskee onlinea. En ole meinaan "KICK" nappulaa löytänyt mistään, valitettavan paljon sille olisi ollut jo tarvetta. "Vote to kick" kyllä löytyy mutta se ei takaa mitään, monesti samat perseilijät jatkaa radalla. Pitääkö kaikkien äänestää ennenkuin potkut todella tulee vai miten homma oikeastaan toimii? Muutenkin pakko sanoa että olen todella pettynyt online kisojen, tai siis kisaajien tasoon. Tasoerot ovat uskomattomia ja se vähentää selvästi monien fair play henkeä kun radalla tehdään mitä käsittämättömimpiä asioita kuskien yrittäessä kuroa kiinni tasoeroa joka on 5sek tai enemmän per kierros. Odotin tämän tason simulaattorilta jotain muuta kuin aivotonta törmäilyä ja muiden kisojen pilaamista tahallaan, ajatellen ettei tämä peli/simulaattori päädy muiden kuin pro kuskien valikoimaan. Kuinka väärässä olinkaan. Tämän vuoksi todella toivon ettei Varikkosuora ja Varikkosuoralaiset vielä täysin kuolleita ole, itse ainakin kaipaan laadukasta ja varmaa ajoseuraa jota tämä foorumi on aina onnistunut tarjoamaan, toivottavasti jatkossakin.

Project CARS on kaikin puolin mahtava, mutta jännityksen lisäämiseen kaipailen teidän apua. Random tyyppien kanssa sekoilu ei tarjoa sitä mitä tältä pohjimmiltani haen - tiukkoja tilanteita ja jännitystä. Itselleni on huomattavasti tyydyttävämpää sijoittua kisassa kakkoseksi puolen sekuntin erolla kuin voittaa puolen minuutin erolla.


29.09.2015 13:15
Profiili

Liittynyt: 17.04.2012 20:26
Viestit: 234
PSN-nick: mirkkuliisa
Viesti Re: PCARS - kokemukset pelistä
Tämä ilmiö uusien netti-pelien kanssa on aina sama. Kun tulee jokin uusi, niin tietyt tyypit ovat ensimmäisten joukossa kokeilemassa uutuutta. Yleensä nuoria, joille pitää olla kaikki mulle heti nyt ja se onkin juuri kokeilua, kun mihinkään ei jakseta paneutua. Vastaavasti nyt, kun ProjectCars on ilmestynyt, niin GT-6 kisoja ovat jääneet ajamaan ne parhaat ja puhtaimmat kuskit. Joten luultavasti ne samat törkeilijät GT-6:sta siirtyivät kesän aikana ProjectCarsien kisoihin? :roll:

Mutta aika parantaa tilannetta ihan varmasti!


29.09.2015 15:01
Profiili
Valvoja

Liittynyt: 06.12.2010 14:59
Viestit: 1840
Paikkakunta: Tampere
PSN-nick: finbaek
Viesti Re: PCARS - kokemukset pelistä
plusmiinusnolla kirjoitti:
Pystyykö pelaajien online statseja vertailemaan missään? Omatkin statsit tosin herättävät kummastusta, mulla on tällä hetkellä onlinessa 25 paalupaikkaa, mutta olen ottanut osaa vain muka viiteentoista kisaan vaikka olen aina aikisten päälle ajanut kisankin, näin ollen kisoja pitäisi olla ajettuna vähintään tuo 25.

Toinen kysymys koskee onlinea. En ole meinaan "KICK" nappulaa löytänyt mistään, valitettavan paljon sille olisi ollut jo tarvetta. "Vote to kick" kyllä löytyy mutta se ei takaa mitään, monesti samat perseilijät jatkaa radalla. Pitääkö kaikkien äänestää ennenkuin potkut todella tulee vai miten homma oikeastaan toimii? Muutenkin pakko sanoa että olen todella pettynyt online kisojen, tai siis kisaajien tasoon. Tasoerot ovat uskomattomia ja se vähentää selvästi monien fair play henkeä kun radalla tehdään mitä käsittämättömimpiä asioita kuskien yrittäessä kuroa kiinni tasoeroa joka on 5sek tai enemmän per kierros. Odotin tämän tason simulaattorilta jotain muuta kuin aivotonta törmäilyä ja muiden kisojen pilaamista tahallaan, ajatellen ettei tämä peli/simulaattori päädy muiden kuin pro kuskien valikoimaan. Kuinka väärässä olinkaan. Tämän vuoksi todella toivon ettei Varikkosuora ja Varikkosuoralaiset vielä täysin kuolleita ole, itse ainakin kaipaan laadukasta ja varmaa ajoseuraa jota tämä foorumi on aina onnistunut tarjoamaan, toivottavasti jatkossakin.

Project CARS on kaikin puolin mahtava, mutta jännityksen lisäämiseen kaipailen teidän apua. Random tyyppien kanssa sekoilu ei tarjoa sitä mitä tältä pohjimmiltani haen - tiukkoja tilanteita ja jännitystä. Itselleni on huomattavasti tyydyttävämpää sijoittua kisassa kakkoseksi puolen sekuntin erolla kuin voittaa puolen minuutin erolla.


Toisten statseihin ei taida päästä kurkkimaan ja se 'kick' namiskan puute tosiaan ihmetyttää noissa yleislobbyissä.

Sieltä on nyt tullut hiukka maksullista lisäsisältöä + yksi ilmainen auto:
http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?40047-Project-CARS-Aston-Martin-Track-Expansion-Content-overview

Itseäni kiinnostaa tuo Mojaven testirata. Josko nyt alkaisi yrittämään tuunaamista?
Vain kourallisen verran autoja olen tosissani ajanut, ehkä L&L muuttaa tilanteen..


29.09.2015 17:40
Profiili
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Vastaa viestiin   [ 18 viestiä ] 

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com